On a Slow Boat to China - Luke Thompson

I was young when I set out

启程时我还年少

I can hardly remember

回忆模糊

Oh the tales that I could tell you

如果我还能记得

If I only could remember

那些冒险的故事

And the fog it is drumming

烟雾缭绕鼓声相随

And the new world is coming

拨开新世界的面纱

Oh this song I will be humming

我即兴哼出的小曲

When the words wont come out

没有歌词来定义

On a slow boat to China

在驶向中国的小船上

I will be, I will be

我将会,定会

In the sea, when we get there

当我们到达远方

We will see what will be

就知道我们会变得怎样

On a slow boat to China

在驶向中国的小船上

I will be, I will be

我将会,定会

We will see when we get there

当我们到达远方

What will be

我们会变得怎样

Now I’m old I am weathered

饱经风霜的我不再年轻

my beard is long and white

鹤骨霜髯

I have seen many crawling winters

在这摇摇欲坠的船上

on this sleepy ark

我经历了多少漫长的冬季

still we go for our fathers

为了祖祖辈辈还在前行

and we go for the lost

为了那些迷失的人

still we go ever on

我们还在前行

into the common dark

去往未知的远方

On a slow boat to China

在驶向中国的小船上

I will be, I will be

我将会,定会

In the sea, when we get there

当我们到达远方

We will see what will be

就知道我们会变得怎样

On a slow boat to China

在驶向中国的小船上

I will be, I will be

我将会,定会

We will see when we get there

当我们到达远方

What will be

就知道我们会变得怎样

On a slow boat to China

在驶向中国的小船上

I will be, I will be

我将会,定会

On a slow boat to China

在驶向中国的小船上

I will be, I will be

我将会,定会

On a slow boat to China

在驶向中国的小船上

I will be, I will be

我将会,定会

On a slow boat to China

在驶向中国的小船上

I will be, I will be

我将会,定会

On a slow boat to China

在驶向中国的小船上

I will be, I will be

我将会,定会

In the sea, when we get there

当我们到达远方

评论

热度(20)

© ID489070030|Powered by LOFTER