Oh Father - Bodhi Jones

Oh father 噢~ 父亲 

I never wanted anything from you but time 我多希望时光驻留在您身上啊 

is it too late now是否这一切已太迟 

cause the mountain's too much for us to climb只因你我相距万里 

there were days I felt the shame曾有些日子我遗憾万分 

that I could not relate 却无从说起 

there were nights I felt the fraid曾有些夜晚我恐惧难耐 

]that I never felt quite right 却无所适从 

there were nights I felt that I would die 一些夜里我以为自己将要窒息 

so tell me who are you I need to know 我多么想了解您啊 

without you I'm not whole没有您我是不完整的 

Oh father bare your soul噢~ 父亲 请敞开您的心扉吧 

Oh father噢~ 父亲 

I never wanted anything from you but love除了您的爱我别无所求 

is it too late now是否这一切已太迟 

or is the damage already been done 或因伤害已无法弥补 

there were days I sit and wait曾有些日子我日夜期盼 

and wish you come and play希望您回来与我嬉闹 

there were nights I lay awake曾有些夜晚我彻夜无眠 

and wonder what you'd say to me感概您对我说过的话 

there were nights I lay awake and pray曾有些日子我整夜祈祷 

So tell me who are you I need to know我多么想了解您啊 

without you I'm not whole没有您我是不完整的 

Oh father bare your soul噢~ 父亲 请敞开您的心扉吧 

Come on say who are you I need to know父亲,我真的很想了解您 

Without you I'm not whole没有您我是不完整的 

Oh father father bare your soul噢~ 父亲啊父亲,请敞开您的心扉吧 

Talk to me 与我交谈吧 

Talk to me请与我交谈 

man to man像男子汉那样 

Talk to me与我交谈吧 

help me to understand请容许我了解您更多些 

talk to me与我交谈吧 

talk to me请与我交谈 

man to man像男子汉那样 

come on and talk to me就与我交谈吧 

help me to understand请容许我了解您的一切 

tell me who are you I need to know我是如此渴望了解您 

without you I'm not whole没有您我是不完整的啊 

Oh father father bare your soul噢~ 父亲啊父亲 请敞开您的心扉吧 [02:57.6]So tell me who are you I need to know请容许我了解您的一切 

without you I'm not whole没有您我是不完整的 

Oh father bare your soul噢~父亲,就请您敞开心扉吧~ 

let the past go挥手告别过去 

Tell me who are you I need to know 我多么想了解您啊 

without you I'm not whole没有您我是不完整的 

Oh father father bare your soul噢~父亲啊父亲,敞开您的心扉吧~ 

Come on now father

Bear your soul

Oh yeah now father bear your soul

评论

热度(15)

© ID489070030|Powered by LOFTER